۱۳۹۲ شهریور ۱۳, چهارشنبه

بيانيه براي امضاء عليه قتل عام در اشرف و حمايت از مجاهدان اشرف و ليبرتي

قتل عام بزرگ 10 شهريور مجاهدان اشرف، با 52 شهيد و 7 گروگان از مجاهدان اشرفي كه بدستور خامنه اي و توسط نيروهاي عراقي تحت امر مالكي، صورت گرفت يك جنايت بزرگ عليه بشريت است كه نبايد در مقابل آن سكوت و بي عملي پيشه كرد. اين قتل عام كه خامنه اي در بحبوحه مشكلات داخلي و بين المللي شديدا به آن نيازمند است آنروي سكه حمله شيميايي به حومه دمشق و كشتار فجيع مردم غير نظامي از جمله صدها كودك است.
ما امضاء كنندگان زير ضمن محكوم كردن بي عملي جامعه جهاني در مقابل جنايت بزرگ ملايان حاكم بر ايران و دولت دست نشانده شان در عراق، از همه هموطنانمان در هر كجاي كه هستند مي خواهيم با تمامي امكانات به مثابه يك وظيفه ملي به حمايت و دفاع از ساكنان اشرف و ليبرتي بپردازند. ما همچنين هم صدا با عموم ايرانيان، اتحاديه اروپا، دولت آمريكا و ملل متحد را به اقدامات زير فرا مي خوانيم:
اولا: تلاش براي آزادي بلادرنگ 7 گروگان اشرفي
ثانيا: خلع يد از نيروهاي عراقي در اشرف و ليبرتي و تحويل حفاظت هر دوكمپ به نيروهاي كلاه آبي ملل متحد تا انتقال ساكنان به اروپا يا آمريكا
ثالثا: تشكيل يك هيئت بين المللي براي تحقيقات بي طرف پيرامون قتل عام 10 شهريور و احاله پرونده به شوراي امنيت براي محاكمه و مجازات مسئولان آن.
1-      رحمان كريمي-نويسنده، شاعر
2-      مسلم امير مستوفيان-پيكر ساز
3-      محمد بهروزي-داور رسمي فوتبال ايران
4-      سعيد ايپكچي-قهرمان دو در ايران و آلمان
5-      محمد حسين توتونچيان دبير دبيرستانهاي تهران, زنداني سياسي سابق

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر