۱۳۹۳ فروردین ۲۴, یکشنبه

احمدی‌نژاد در حال بازگشت به عرصه سیاست ایران

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق و اطرافیانش چند ماه پس از واگذاری قوه مجریه، درحال بازگشت به عرصه سیاست هستند. رسانه‌های ایران از تشدید فعالیت‌های رسانه‌های آنها و راه‌اندازی مجتمعی رسانه‌ای به نام "هما" خبر داده‌اند.

روزنامه شرق روز شنبه (۲۳ فروردین /۱۲ آوریل) در گزارشی نوشت که احمدی‌نژاد و اطرافیان او به تدریج در حال بازگشت به عرصه عمومی و فضای سیاسی کشور هستند و بر خلاف رفتار گذشته‌شان که بسیار پرهیاهو بودند، اکنون آرام و بی‌سروصدا کار می‌کنند.

هفته گذشته غلامحسین الهام، یکی از نزدیکان و همکاران احمدی‌نژاد در هشت سال ریاست جمهوری او، اطرافیان و هواداران احمدی‌نژاد را به اتحاد فراخواند. این فراخوان در محافل سیاسی ایران به این تعبیر شده که "احمدی‌نژادی‌ها" در حال تشکیل حزب هستند.

شرق نوشته است پس از این فراخوان "احمدی‌نژادی‌ها" گامی فراتر برای بازگشت به عرصه سیاست برداشته‌اند. بنابراین گزارش سایت‌هایی مانند "دولت بهار"، "آیین"، "رییس‌جمهور ما" و "مهر ماندگار" در کنار چند وبلاگ و نشریه مکتوب، از جمله رسانه‌هایی هستند که در دفاع از سیاست‌های احمدی‌نژاد فعال‌اند.

به گزارش روزنامه شرق، راه‌اندازی مجتمع رسانه‌ای هما (هواداران محمود احمدی‌نژاد) گام جدید تیم احمدی‌نژاد برای ورود دوباره به عرصه سیاست و نقش‌آفرینی است. یک منبع آگاه به این روزنامه گفته است: «مجتمع رسانه‌ای هما مخفف "هواداران محمود احمدی‌نژاد" برای سازماندهی فعالان رسانه‌ای حامی احمدی‌نژاد راه‌اندازی می‌شود. این مجتمع، یک مجتمع مردمی است که ساماندهی وبلاگ‌نویسان، شبکه‌های اجتماعی و راه‌اندازی رسانه‌های جدید را به همراه تولید محتوا در فضای مکتوب و سایبر در دستور کار دارد. مدیریت این مجتمع با یک هیات ‌مدیره پنج نفری است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر