۱۳۹۳ فروردین ۲۴, یکشنبه

انصراف دهید؛ یارانه متعلق به بشار اسد است!



از یارانه انصراف دهید که سونا و جکوزی بسازند!

سایت بی باک نیوز (نزدیک به احمدی نژاد): در این ایام هر آنچه دولتی‌ها از ابزار تشویق و تهدید برای انصراف مردم از اخذ یارانه می گویند، عده ای هم تا می توانند در شبکه های اجتماعی و از طریق نرم افزارهای ارتباطی مشوق مردم برای ثبت نام برای اخذ یارانه می شوند.
در هیمن راستا عده‌ای با طراحی پوستر و تصاویری در فضای مجازی آورده‌اند: اختصاص هفت میلیارد برای احداث سونا، جکوزی و استخر در ساختمان ریاست جمهوری! روحانی مچکریم! اون وقت میگه یارانه نگیرید، نگیریم که بدیم به تو تا سونا و جکوزی بزنی!"

یارانه متعلق به بشار اسد است
در روزهای اخیر و همزمان با اوج‌گیری تبلیغات دولتی برای تشویق مردم به انصراف از دریافت یارانه در ایران، خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از تلویزیون دولتی سوریه گزارش داد که محموله کمک سی هزار تنی مواد غذایی رژیم ایران وارد سوریه شده است.
همزمانی تبلیغات دولتی برای انصراف مردم از دریافت یارانه با ارسال محموله کمک سی هزار تنی مواد غذایی رژیم ایران به سوریه، رنگ و بوی واکنش‌های طنزآمیز درباره عدم انصراف از یارانه را تغییر داد.
به گزارش رادیو آلمان، تبلیغات دولتی برای انصراف واکنش گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است.
در یکی از این واکنش‌های طنزآمیز، کاربری در شبکه اجتماعی فیس‌بوک نوشت: «آقای اسد لطفا ابتدا شما از دریافت یارانه ایرانیان انصراف دهید».

کاربر دیگری با اشاره به ورود محموله سی هزار تنی مواد غذایی ایران به سوریه نوشته: «اگر کسی تمکن مالی هم دارد بهتر است یارانه را دریافت کند و خودش آن را به فرد نیازمندی اهدا کند، در این‌صورت حداقل سهم یارانه او به سوریه ارسال نخواهد شد و به دست افراد نیازمند خواهد رسید.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر